Taşıt Tanıma Sistemi Başvuru Süreci

Shell Taşıt Tanıma Sistemi kullanmak için sisteme geçiş  artık daha kolay;

1-Gerekli Evraklar

2-Bankadan Hesap Tanımlanması(garanti,yapı kredi,finansbank veya akbank),

3-Cihazların gönderimi

4-Cihazların ücretsiz montajı

 

1-Shell TTS için Geçiş Evrakları

  • Shell Taşıt Tanıma Sistemi Sözleşmesi(kaşe+imza)
  • Araç Kayıt Formu
  • Ticaret Sicil Gazetesi (fotokopi)
  • Vergi Levhası  (fotokopi)
  • İmza Sirküleri (fotokopi)

2-Banka Hesabı Tanımlanması

Taşıt Tanıma Sistemi fatura ödemeleriniz için Yapı Kredi Bankası, Garanti Bankası ,Finansbank  ya da Akbank’dan  DBS  hesabı  tanımlatmanız yeterlidir.

Tanımlanacak banka hesabı  Shell Tasıt Tanıma Sisteminden bir ay boyunca tüketebileceğiniz yakıt tutarını belirleyecektir.Taşıt Tanıma Ünitelerinin Gönderimi

3-Cihazların Gönderimi

Taşıt Tanıma Sözleşmesi ve ekli evraklar tarafımıza  ulaştıktan sonra, banka kredi onayını takiben 3 iş günü içerisinde Taşıt Tanıma Üniteleri kargo aracılıgıyla kargolanır.

4-Taşıt Tanıma Ünitelerinin Montajı

Akıllı Halka ve Taşıt Kimlik Ünite’lerinin montajı yetkili servis olan TURPAK tarafından gerçekleştirilmektedir.

Montaj ile ilgili tüm sorularınız için:

TURPAK  Otomasyon Montaj Tel:(212) 315 41 36

 

***Shell Taşıt Tanıma Sistemi avantajlarına sahip olmak için  0212 318 9023   numaramızdan bize ulaşabilirsiniz***

 

Incoming search terms:

  • tattanma
TTS İŞLEM MENUSU
MONTAJ
SERVİS NOKTALARI
TTS
İSTASYON LİSTESİ
HIZLI
İŞLEM MAİLLERİ
MÜŞTERİ
GÖRÜŞLERİ
SHELL TAŞIT TANIMA SİSTEMİ
TTS BİLGİ TALEBİ
Adı-Soyadı

Firmanız

Telefon

E-Mail

Sizi Arayalım

Mesaj